Un mesaj de la un client al Florariei cu Povesti

Am primit un email care ne-a bucurat si ne-am gandit sa impartasim bucuria cu voi:

„Buna seara.

Pe 1 Octombrie am sarbatorit 13 ani de casnicie si am comandat de la voi acest buchet pentru sotia mea. In seara aceasta, ne uitam amandoi la el si ne minunam cat de frumosi sunt trandafirii, chiar si dupa o saptamana. Ne-am hotarat sa va trimtem si voua o poza, sa va multumim. D&A”

buchet trandafiri rosii Floraria cu Povesti

De la introducerea modulului de review-uri pe http://florariacupovesti.ro, toate comentariile primite au fost superpozitive, iar ratingurile de 5 stele, dar este pentru prima data cand primim aprecieri si poza cu trandafirii la o saptamana dupa livrare.

Le multumim si noi lui D. si A. si le dorim in continuare o viata plina de povesti de iubire.

Lasă un răspuns

